Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

piątek, 4 stycznia 2013

Noccc ...

Nie mogę zasnąć, nie chce mi się spać, nie wiem co mam teraz robić. Leżenia w łóżku mam już dość. Muzyki mi się nie chce słuchać, filmów oglądać szczerze powiem, że też nie mam ochoty. Tak mi się strasznie nudzi, a zasnąć jakoś nie mogę.
Siadam koło okna i widzę lampy oświetlające ciemną przestrzeń, raz na jakiś czas przejedzie samochód, w nielicznych oknach się świeci. Tak, to na pewno młodzież siedzi na komputerze tak jak ja teraz. Sama czasem przez głupi komputer zarywam nocki. Jeszcze chwila, dosłownie chwila i tak do 3.00 . :D. Potem w szkole na dwóch pierwszych lekcjach się przysypia, no ale przecież trzeba było przeglądać internet. Na szczęście ja jutro nie idę do szkoły. 
Teraz na dworze jest cisza i spokój, ta atmosfera jak najbardziej mi pasuje. W takich chwilach człowiek się może maksymalnie wyciszyć, pomyśleć, powspominać i takie tam. Codziennie wszyscy są tacy zabiegani, pędzą tu, tam, do pracy, do szkoły, potem szybko do domu, obiad, kolacja i spać. Większość już zapomniało, jakie to wspaniałe uczucie jest tak usiąść w ciszy i pomyśleć o życiu, problemach o otaczających nas ludziach, można pogrążyć się we wspomnienia, ale można też po prostu zapomnieć o całej rzeczywistości i stworzyć sobie własny świat, w którym nie byłoby problemów, kłamstwa, zdrady. 
A więc teraz apel do ludzi : nie śpieszcie się tak, zatrzymajcie się chociaż na chwile. Czas płynie bardzo szybko, a wy go i tak nie przegonicie.


Dobranoc :** może uda mi się wreszcie choć na chwilę zasnąć, a jak  nie to będę się całą noc patrzyła w okno i wspominałam ...


7 komentarzy:

  1. Nocą się zazwyczaj lepiej rozmyśla nad wszystkim i wspomina.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, będę wpadać częściej ;)
    Obserwuję i licze na to samo: http://music-fan-poland.blogspot.com/
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja też przez kompa czasem zarywam nocki ;)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ---> nie-znajoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie piszesz ! Od razu miałam chęć czytać dalej i dalej :D

    Zapraszam : http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo fajnie piszesz... ! Zapraszam do siebie
    http://the-wings-to-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio nie mogę spać ... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też zarywam nocki, internet przyciąga :P
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D