Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

czwartek, 3 stycznia 2013

Blog Roku 2012

Jak dla mnie nowy rok jest jak na razie porażką. Dlaczego ? Dlatego że już 3.01.2013 wylądowałam w nocy na pogotowiu z zapaleniem nerek :/ Gorączka, wymioty i okropny ten ból w nerkach. Po prostu ruszyć się nie mogę. Do rana zostałam na obserwacji w szpitalu, a rano wróciłam do domu.
Powiem wam, że czuję się okropnie, muszę brać antybiotyk i jestem nafaszerowana tabletkami przeciwbólowymi. Może reszta roku będzie lepsza.
Dzisiaj sobie leżę w łóżku i dostaję sms o treści : "Kasia sprawdź pocztę". Myślę sobie o co chodzi, no ale weszłam i co widzę :

 "Witaj
 Dziękujemy za zgloszenie bloga bo-zycie.blogspot.com udziału w  konkursie BlogRoku 2012 w kategorii tematycznej Ja i moje żcie"  

 Przecież żadem mój znajomy nie wiedział o blogu. Nikomu o nim nie mówiłam. Skąd się dowiedzieli, nie wiem. No dobra, ale mniejsza z tym. Nie wiedziałam czy mam potwierdzić czy mnie. Zastanawiałam się i się zastanawiałam i jednak potwierdziłam. Będzie zabawa :D
I tak wiem, że nie wygram. Mam tego bloga od niedawna i mało osób o nim wie, więc nikt nie będzie na mnie glosował. Oglądałam zapisane już blogi, są naprawdę bardzo dobre. Mają tysiące wejść i komentarzy,  a ja, ponad 300 wyświetleń, no ale przecież do odważnych świat należy :D

Postaram się trochę wypromować bloga i pisać częściej posty. Trzymajcie kciuki :***
Może wy też się zgłosicie ?


Ja ostatnio jestem zakochana w tej piosence ♥
Mrozu - 1000 metrów nad ziemią



3 komentarze:

  1. do odważnych świat należy - masz rację.
    A jak się zgłasza do tego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Weronika, wchodzisz na tę stronę http://www.blogroku.pl/
    i tam wszystko po kolei jest opisane :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Matko ! współczuje szpitala! Życze , żeby dalej było lepiej :D
    Hehe z tym konkursem - zawsze można spróbować ♥
    Trzymam kciuki! ;3


    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D