Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester

Dzisiaj sylwester, nareszcie ten rok się skończył, miejmy nadzieję, że 2013 będzie pełen przygód.
Czy ja mam jakieś noworoczne postanowienia ? Jest ich kilka,. W pierwszej kolejności jest wreszcie wzięcie się do nauki. Taaakkk ... mówię to cały czas, ale jakoś mi nie wychodzi. Muszę chociaż wyciągnąć z matmy na tą nieszczęsną dwóję inaczej będzie kiepsko.
Kolejną rzeczą jest przejście na dietę i lepsze odżywianie, fajnie też jakbym zaczęła ćwiczyć. Ostatnio zauważyłam  że jem coraz mniej warzyw i owoców, a coraz częściej sięgam po słodycze i fast foody, co odbija się w szczególności na mojej cerze. Ogólnie to od zawsze lubiłam ustalać sobie różnego rodzaju diety. Wprowadzałam do niej często nowe składniki, a teraz nie wiem co się stało.
A co do charakteru to chciałabym stać się mniej naiwną osobą.
No to chyba na razie tyle.
A wy macie postanowienia, jakie ?

Wiecie, co dzisiaj spytałam się koleżanki, jakie są jej postanowienia. Powiedziała mi, że chciałaby schudnąć. Pewnie myślicie co w tym takiego dziwnego, no o tuż to, że ona od pół roku choruje na anoreksję. Jak ja to usłyszałam to się przeraziłam, dziewczyna w ostatnim czasie wylądowała trzy razy w szpitalu, regularnie chodzi do psychologa i takie tam. Nie wiem jak ludzie mogą być tacy uparci, czy naprawdę nie rozumieją co ich czeka gdy nie będą się leczyć ?
Dobra ja już muszę kończyć, ale najpierw chciałbym złożyć Wam, życzenia.
A więc, życzę wam 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodnie szczęścia, 8760 godzin wytrwałości, 525600 minut pogody ducha i 31536000 sekund miłości. Fajnie też byłoby gdybyście przez 365 dni mieli dużo kasy. :D:D
A wiecie czy w 2013 będą jakieś końce świata ? Jeżeli tak, to życzę Wam, abyście je przeżyli

Szampańskiej zabawy :***

Tańczcie, tańczcie :D
Psy - Gangnam style

1 komentarz:

  1. Póki co nie mam żadnych postanowień. A jak juz to te, co mam zawsze. Zacznę się uczyć i schudnę. Moim marzeniem jest, żeby ceny znaczków pocztowych jednak nie wzrosły...

    Szczęśliwego 2013! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D