Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

piątek, 28 grudnia 2012

Przyjaźń ? Plotki ?

Jak to jest, że jedna kłótnia może zniszczyć przyjaźń, która trwała już ponad 8 lat ? Może my się nie przyjaźniłyśmy ? Nie ! Znałyśmy wszystkie swoje sekrety.. To dlaczego, dzisiaj zostałam sama ?

A więc tak, dziś siedzę sobie rano w domu, oglądam telewizor, aż tu nagle przybiega do mnie Ewa i wybucha kłótnia,  oczywiście nie nasza pierwsza, ale myślałam, że też nie ostatnia. W pewnej chwili słyszę:

- Spałaś z moim chłopakiem.
- Ja ? Skąd ci to przyszło do głowy?
-  Kur** wszyscy o tym gadają.
- Wierzysz wszystkim, a mi nie ?
- Tak, nie wierze takiej szmacie, jak ty. Musiałaś akurat puścić się z nim !?


Kurde, kto o mnie rozsiewa takie plotki ?. Czy już nawet nie można mieć kolegów ? Raz cię z kimś zobaczą , nie ważne czy się przypadkowo spotkaliście, czy jesteście na randce, czy tylko chcecie pogadać jak przyjaciele, ludzie i tak wymyślą wam jakąś historię,  ale żeby osoba która zna mnie od podstawówki nie ufała mi i nie wierzyła ? Tego na pewno nie przeboleję.
Popołudnie przepłakałam, nie dawałam już rady. Przecież ja nigdy nie odbiłabym chłopaka przyjaciółce. No ale ludzie którzy zazdroszczą mi życia i tak powiedzą to co chcą.

Postanowiłam, że nie będę walczyła o przyjaciółkę, która mi nie wierzy. Proszę bardzo, chcesz wierzyć w ploty, to sobie wierz. Myślałam, że nasza przyjaźń przetrwa wszystko, niestety się pomyliłam.

Ludzie poplotkowali, plotkują i  plotkować będą, a ja nie mam zamiaru z nimi walczyć, ale proszę was ludzie, jeżeli kogoś prawie nie znacie, to nie zmyślajcie niczego na jego temat, bo zawsze druga osoba może się zrewanżować, a po co robić sobie wrogów ?

StarGuardMuffin - Przyjaciel

4 komentarze:

  1. Fajna przyjaciółka, tylko pozazdrościć -.- Rzeczywiście chyba nie ma o co walczyć, bo skoro dziewczyna uparcie wierzy ludziom, a nie tobie, to faktycznie jest bez sensu... Tylko szkoda tych ośmiu lat przyjaźni...

    Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    U mnie nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram -.-
    Współczuję Ci,jak tak można?

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Ci nie wierzy, to nie przyjaciółka. Skoro twierdzi, że byłabyś w stanie coś kręcić z jej chłopakiem a już nawet nie mówię o przespaniu się, to nie przyjaciółka. Czy to w ogóle człowiek??

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie taką przyjaciółkę do ciemnej du*y wsadzić. Ja mam jedną prawdziwą i nigdy mnie nie zawiodła. też ci życzę znalezienia takiej.
    zapraszam do mnie fotografiaamtorska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D