Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

czwartek, 27 grudnia 2012

Samoocena


Cześć wszystkim, ogólnie to ta notka skierowana jest głównie do dziewczyn, ale chłopcy też mogą ją przeczytać.
Właśnie obejrzałam program gdzie rozmawiali o dziewczynie, która kupiła sobie tabletki z tasiemcem żeby szybko schudnąć, no proszę was … jak tak można !? Kto by takie coś połknął ?
Czemu coraz więcej nastolatek nie akceptuje siebie ? Odchudzają się, nakładają tonę makijażu, udają odważne dziewczyny. Wszystko dla szpanu, chłopaków i bycia popularnym.
Popatrzmy na to z drugiej strony, nie dziwię się że wszystkie chcą być ładne, zgrabne i przebojowe jeżeli w świecie „show biznesu” takie osoby robią karierę.
Po wybiegach chodzą chude modelki, a dziewczyny oglądając je wpadają w kompleksy.
Ostatnio usłyszałam, że idealne wymiary kobiet to „90, 60, 90 i 1,70 wzrostu”, no nie wiem ile procent kobiet takie ma, ale co z tymi które są trochę grubsze… mają czuć się gorsze ?
O NIE… dziewczyny nie wolno się poddawać, musicie być sobą, nie próbujcie dorównać innym.
Proszę was, wiem, że nie każda dziewczyna jest piękna, szczupła, zgrabna itd, ale to nie jest powód żeby czuć się gorszą. Każdy człowiek ma coś w sobie, co czyni go wyjątkowym. Trzeba po prostu znaleźć coś w sobie, w swoim ciele, co uczyni was piękne.
A więc, nie popisujcie się, nie stosujcie jakiś nie wiadomo jakich diet, typu "tabletki z tasiemcem", nie nakładajcie kilo tapety, bądźcie po prostu sobą.

Grubson - Będę sobą



2 komentarze:

  1. Hej,
    Wiesz ja też mam niską samoocenę.Uważam,że jestem brzydka.Do tego nieśmiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja samoocena = rów mariański, ale przez to wcale nie jem mniej czy się bardziej maluję. Jem normalnie, używam jedynie korektora pod oczy, maskary i ew. różu. A samoocena? Niska.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D