Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

czwartek, 27 grudnia 2012

Nowy początek

A więc tak. Zaczynam od nowa. Może tego bloga też będziecie chcieli czytać.
Mój wcześniejszy blog, był przez kilka osób często oglądany, ale stwierdziłam, że muszę przenieść się na inną stronę, ponieważ blog.pl mi nie odpowiada. Nie wiedziałam też czy istnieje możliwość że moj blog zostanie przeniesiony na inną stronę.
O czym będę pisać ? O tym samym co tam, czyli o życiu, problemach, będę dużo pisać o sobie, znajdą się tutaj też moje ulubione cytaty, piosenki, czasem jakaś recenzja książki, moje przemyślenia i takie tam rzecz.
Na tamtym blogu miałam kilka takich głębszych notek i chciałabym aby więcej osób je przeczytało, a więc kiedyś je tutaj wstawię.
Mam nadzieję, że jakoś uda mi się przyciągnąć publiczność i ten blog będzie często odwiedzany i dużo komentowany.
A teraz niestety muszę lecieć poczytać lekturę do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :D