Dzisiaj imieniny obchodzi: /strzalki/dlonie/HAND_CURSOR_COMIC.cur

czwartek, 27 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach

Kurde, ale te święta szybko zleciały.W piątek koniec szkoły, a potem sprzątanie domu. Ogarnąć mój pokój to naprawdę wyczyn. Sobota spędzona poza domem, w niedziele pieczenie ciasta, które mi się nie udało ;/  a poniedziałek pełen roboty klejenie pierogów i uszek, robienie sałatek, smażenie ryb, a i jeszcze ubieranie choinki. Dobra przyznam się, że tylko ubrałam choinkę, a w kuchni nikt mnie nie widział, jakoś się do tego za bardzo nie palę.
Wtorek i środa spędzona na spacerach, spaniu i jedzeniu. W telewizji jak zwykle leciały powtórki filmów, które już oglądałam po trzy razy.
Dzisiaj już 27 w domu zaczyna się robić pusto, rodzina powoli wyjeżdża, nie ma co robić, gdzie wyjść. Masakra :(
Wiecie, mała miejscowość, większe miasto jest ode mnie jakieś 40 km.
Naprawdę ja już mam dość tego miejsca. Ludzie tutaj żyją jak jakieś staruszki, które tylko siedzą w ciepłym domu. Dla tutejszej młodzieży jedyną atrakcją jest "kino" tzn. Dom Kultury w którym z projektora puszczane są filmy, które trzy miesiące temu leciały w kinie. Nieźle co ? Jak ja już nie mogę doczekać się aż się stąd przeprowadzę. Jeszcze miesiąc :D:D
Powiem wam, że takie miejsca dobre są dla ludzi, którzy jadą na wakacje, można się maksymalnie wyciszyć, ale nie dla ludzi z ambicjami i celami w życiu. Tutaj nikt nic nie osiągnie. Nie ma dla ludzi pracy, młodzież nie może się rozwijać, nie ma gdzie przebywać, gdzie rozwinąć swoje zainteresowania.
Ktoś powinien coś z tym zrobić.

Dobra kończę bo trochę odbiegam od tematu notki.

Eldo - Granice

1 komentarz:

  1. Ja też mieszkam w małej miejscowości.Nie ma tu żadnych rozrywek,chyba że bar. .Nie mam przyjaciół.Też chce mieszkać w mieście.Nie wiem tylko czy jak będę już mieć 18,a dopiero mam 15,to znajdę jakąś pracę w Wrocławiu,tam planuję się przeprowadzić,bo jest najbliżej,tak to tylko jakieś małe miasteczka.No i jeszcze mieszkanie,pewnie nie będzie mnie stać .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :D